Lid worden Lid worden

Beste lezer

Graag verwelkomen wij u ook dit jaar weer als lid van de IJsvereniging Venhuizen e.o.
Als u in de afgelopen jaren lid bent geweest dan hebben wij uw gegevens en sturen wij in het najaar een herinnering per e-mail over uw lidmaatschap.

U hoeft geen nieuw formulier in te sturen tenzij er gegevens zijn veranderd. In dat geval kunt u ook een e-mail sturen.

Inschrijfformulier

Voor nieuwe leden geldt: vul het inschrijfformulier in en bezorg het op een van de adressen (zie onderaan het formulier) of stuur het naar ledenadministratie@ijsverenigingvenhuizen.nl

Lidmaatschap formulier 2023-2024: Ledeninschrijfformulier

Vergeet niet om onderaan het inschrijfformulier de betaalwijze aan te geven!

Betaalt u via de bank?

Vergeet dan vooral niet het betalingskenmerk te vermelden: uw postcode en huisnummer; bijvoorbeeld: 1606 AA 1A. Na betaling worden de kaarten bezorgd.

Prijzen:

• Gezinslidmaatschap of persoonlijk lidmaatschap (vanaf 18 jaar) : € 10,00.  – Kinderen* € 1,50 (* nog geen 22 jaar op moment van inschrijven)

Kinderen

• Kinderen die op 1 juli 2023 nog geen 22 jaar zijn worden lid voor de geldende prijs voor een kind.
  • Kinderen die op 1 juli 2023 22 jaar of ouder zijn moeten zelf een persoonlijk lidmaatschap aanvragen. Gebruik hiervoor het formulier.

Wijzigingen

• Het spreekt vanzelf dat u wijzigingen in adres, gezinssamenstelling, contact gegevens (e-mail !) etc. tijdig aan ons doorgeeft.
  • Als u uw lidmaatschap wilt opzeggen geeft u dit ook tijdig door; bij voorkeur als reactie op ons e-mail bericht in het najaar.

Recensies Recensies

Lid worden?