Jeugd Jeugd

De Westfries in Hoorn

Kinderen kunnen schaatles nemen bij onze IJsvereniging. Dat gebeurt op ijsbaan de Westfries in Hoorn op zaterdag van december tot begin maart.
Hier voor moeten kinderen en ouders wel eerst lid worden van de IJsvereniging Venhuizen e.o. Zie het formulier hieronder!

Het jeugdschaatsseizoen loopt dit jaar van zaterdag 16 dec 2023 t/m zaterdag 24 februari 2024. Zie het lidmaatschapformulier voor de details.

Inschrijfformulier

Ga voor het inschrijfformulier naar het tabblad “Lid worden” of klik hier: Ledeninschrijfformulier.
Vul het formulier volledig in en lever het in bij een van de adressen die onderaan het formulier zijn vermeldt of e-mail het formulier naar ledenadministratie@ijsverenigingvenhuizen.nl

Meer informatie over het jeugdschaatsen zelf kunt u krijgen bij onze trainer Peter Deen. Tel. 06 – 14 35 31 63 of pedeen52@icloud.com

Recensies Recensies

Lid worden?

Graag verwelkomen wij u ook dit jaar weer als lid van de IJsvereniging Venhuizen e.o.